СТОРІНКА ВИХОВАТЕЛЯ-МЕТОДИСТА
ОРГАНІЗАЦІЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
закладу дошкільної освіти
Методична робота з кадрами закладу дошкільної освіти організовується як система взаємопов'язаних дій і форм, заходів, характеризується актуальністю змісту, організованих результатів у розвитку ініціативи і творчості кожної особистості.
Організовуючи методичну роботу з педагогічними працівниками закладу дошкільної освіти ставляться такі цілі:
1. Допомогти педагогам оволодіти технологією розв'язання педагогічних проблем; нагромадити досвід педагогів щодо розв'язання актуальних і конкретних педагогічних проблем. Для педагогічного колективу залишається гострою проблемою якості освіти.
2. Об'єднати педагогів спільною роботою з урахуванням категорії, створити спільні традиції, норми. Для цього змінені як форма, так і зміст діяльності методичних угрупувань: організовано роботу професійних клубів, проблемних лабораторії змісту, форм та методів дошкільної освіти. У такій співпраці кожен педагог знайде матеріал для подолання труднощів, зможе розвинути свою компетенцію.
3. Запровадити нові технології у освітній процес закладу дошкільної освіти. Цьому сприяють постійно діючі “школи наставництва”, якими керують досвідчені педагоги-майстри. Такий підхід забезпечує збагачення як теоретичних знань педагогів, так і надбання практичного досвіду шляхом індивідуальної педагогічної освіти.
4. Сприяти зростанню рівня творчості в роботі “вузьких” спеціалістів, надавати дієву допомогу щодо упорядкування програмового забезпечення педагогів інших категорій.